Przepiśniki -moja fascynacja;)

Niesamowiecie fascynują mnie tego typu zeszyty... Stworzone w ten sposób przepiśniki, notatniki, pamiętniki to wspaniały pomysł na prezent.
To mój pierwszy taki przepiśnik, dlatego z pewnością jest tu wiele błędów w wykonaniu, ale nie poddaje się. Przekazałam go już mojej teściowej i była bardzo zadowolona.
Papiery, które wykorzystałam nie były typowymi do scrapbookingu, ale stwierdziłam, że jeśli to proba to nie muszą być takie piękne. Chociaż myślę, ze motyw zwierzęcy w kuchni... ;) Czemu by nie...
Bardzo lubię te fartuszkowe przepiśniki. jest ich mnóstwo na wielu blogach, w galeriach internetowych. Postanowilam, że ja też od takiego zacznę i jest...
Miłego poniedziałku :)




 
 
A to kolejny... Zrobiłam go dla mojej koleżanki. Mam nadzieję, że Jej się spodoba. Do wykonania tego przepiśnika wykorzystałam paiery do scrapbookingu ze sklepu SCRAPINIEC.pl
Zestaw papierów z kolekcji "Sweet home" oraz "W Kratkę" . Elementy dekoracyjne tekturowe, także ze SCRAPIŃCA.
 

 
Przepiśnik dziś wręczony i okazało się, że trafiony!!! A na dodatek okazało się,że koleżanka ma dziś URODZINY!
Wszystkiego najlepszego raz jeszcze Moniko :)

Komentarze

Popularne posty