Zrobiłam coś jednak ;)

I jestem znowu. Można powiedzieć, że cała w skowronkach ;) No zagalopowałam się, ale faktycznie mogę być zadowolona, bo zebrałam się w sobie i wczoraj wieczorkiem zasiadłam i zrobiłam kilka rzeczy. Myślę, że może Kogoś ucieszą...
Zatem do dzieła, wrzucę zdjęcia (opisy dam w wolnej chwili) i zapraszam do komentowania:)
Miłego dnia Wam życzę!


 
Bransoletka z przepięknych 10mm kulek Agatu Dragon Green oraz  6mm kryształków Swarovskiego w kolorze Emerald z elementami posrebrzanymi.
Długość bransoletki 19cm - regulacja łańcuszkiem do 21cm.
Zapraszam :)

 
Bransoletka z 12mm i 6mm kulek Howlitu Multikolor z elementami posrebrzanymi.
Długość bransoletki 19,5cm - regulacja łańcuszkiem do 21,5cm.
Zapraszam :)
 
 
Bardzo efektowna bransoletka z prostokątów Howlitu żółtego, oponek Hematytu oraz drobnymi koralikami w kolorze czarnym z elementami posrebrzanymi.
Długość bransoletki 19cm - regulacja łańcuszkiem do 21cm.
Zapraszam :)
 
 
Bransoletka z przepięknych walców Noc Kairu, 14mm kulek czerwonego marmuru, oponek Hematytu z elementami posrebrzanymi.
Długość bransoletki 19cm - regulacja łańcuszkiem do 21cm.
Zapraszam :)
 
 
 
Bransoletka z 14mm kul Lawy Czarnej w połączeniu z 10mm kryształkami fasetowanymi  w kolorze Orange z elementami posrebrzanymi.
Długość bransoletki 20,5cm - regulacja łańcuszkiem do 23cm.
Istnieje możliwość skrócenia.
Zapraszam :)

 
Bransoletka z uroczych elips 14x10mm Szmaragdu Nilu oraz 8mm kulek Jaspisu Kambaba i 8 mm Jadeitu Trawiastego z elementami posrebrzanymi.
Długość bransoletki 19,5cm - regulacja łańcuszkiem do 22cm.
Zapraszam :)

Komentarze

Popularne posty