Bransoletki wężowe

I tak właśnie powstały moje kolejne prace. Naprawdę bardzo mi pasuje ta forma relaksu :)
 
Bransoletka powstała z koralików TOHO 11/O transparent frosted crystal a w środku mamy cieniowany kordonek.  Zapięcie w kolorze srebrnym typu toggle- wąż.
Wzór na 6 koralików w rzędzie.
 
 

Kolejna kropeczkowa, bardzo sympatyczny wygląd :)
Postała z koralików 11/0  frosted gold- lined aqua oraz 11/O silver lined frosted ruby. Zapiecie typu karabińczyk z łańcuszkiem w kolorze srebrnym. Wzór na 6 koralików w rzędzie.

 
 
Niebiesko - czerwona, nazwałam ją zygzaczkową. Do jej wykonania użyłam koralików 11/O silver-lined dark aqua oraz 11/O silver lined frosted ruby. Zapięcie w kolorze srebrnym typu toggle- wąż.
Wzór na 6 koralików w rzędzie.
Ta bardzo ładnie sie mieni w promieniach słonecznych.
 
Sprzedana.
 

 
 
Moja faworytka- na razie ostatnia. Kolejna jest już w trakcie pracy, żeby nie było ;) Bardzo lubię połączenie czerni z czerwienią i tu przełamałam je bielą. Efekt- dla mnie świetna. A co Wy sądzicie?
Koraliki 11/O silver lined frosted ruby, czarne- nie mam nazwy, bo były kupione znacznie wcześniej i nie mam ich oznaczenia oraz białe opaque frosted white. Zapiecie w kolorze srebrnym typu toggle- bardzo efektowny kwiat.


 
 
Zmykam do dalszego dziergania. Życzę miłych wrażeń podczas oglądania.
Miłego dnia :)

Komentarze

  1. Ty nie zdecydowałaś się jeszcze na oplatanie ale za to sznury szydełkujesz a ja dopiero się do tego przymierzam :) Bardzo ładne. Zwłaszcza ten cieniowany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Popularne posty