bransoletki, bransoletki


Witajcie!
Pokaże kilka bransoletek. Niektóre powstały dawno a niektóre chwilę temu, ale nie było okazji ich zaprezentować.

Pierwsza, zrobiona "mixem", z koralików, które mi zostały. Wyszła całkiem fajna i szybko znalazła swoją właścicielkę.
Powstała z koralików Toho 11/0 kolory:
permanent finish galvanized mauve i permanent finish galvanized fairy wings.



Następna soczyście zielona, przetkana paseczkami w kolorach... (podam jak odnajdę etykietki)



Zamówienie dla młodej damy, kochającej kotki. Kotki niestety mało widoczne na zdjęciu, ciężko było je sfotografować. Cała bransoletka z zapięciem ma 16cm a jest na 10 koralików w rzędzie.
Kolory z jakich powstala to: silver- lined dark aqua, opaque jet, trans- rainbow dark peridot.



Jesienną bransoletkę wykonałam do kompletu do naszyjnika.
Wykonałam go  z Toho 11/o w trzech kolorach: Inside- Color Jonquil - Burnt Orange Lined,
Trans- Rainbow Honey Comb oraz Silver - Lined Burnt Orange.
Zapięcie typu toogle w kolorze złotym.


Miłego dnia!

Dziękuję za odwiedziny i witam nowe osoby, które do mnie zaglądają :)

Komentarze

  1. Bransoletki widziałam na żywo i są wszystkie bardzo udane! Zdjęcia coraz lepsze;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Popularne posty